دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام

ساخت وبلاگ

امکانات وب

جاذبه های مشهد

شهر مشهد را اغلب ایرانیان و حتی توریستی هایی که از خارج به ایران سفر می کنند با حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی می شناسند در حالی که این شهر پر از جاذبه های گردشگری جذاب و طبیعی است که هر کدام برای خودشان می توانند به عنوان یک قطب گردشگری محسوب شوند. در این مطلب از الی گشت قصد داریم تا درباره مجموعه های تاریخی، تفریحی و فرهنگی متنوعی که در این شهر وجود دارد صحبت کنیم تا علاوه بر سفر زیارتی که به مشهد خواهید داشت به گردشگری و سیاحت هم بپردازید و سفر دلچسبی برایتان رقم بخورد که بهترین و نزدیکترین تور برای سفر تور مشهد نوروز 98 سایت سلام پرواز است که بهتون پیشنهاد میکنم.

۱- دریاچه چشمه سبز

همانطور که گفتیم در این مطلب می خواهیم درباره جاذبه های مشهد صحبت کنیم، دریاچه چشمه سبز هم یکی از همین جاذبه ها است که در استان خراسان رضوی قرار دارد و در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود در ۵۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است. این دریاچه کوهستانی که ارتفاع آن در ۲۵۰۰ متری سطح دریا واقع شده وسعت زیادی دارد و از آب آن برای آبیاری باغ ها و زمین های کشاورزی اهالی این منطقه بهره می برند.

دریاچه چشمه سبز

۲- مقبره فردوسی

یکی از جاذبه های ارزشمند مشهد مقبره فردوسی است که آثار وی جزو ارزشمندترین آثار ادبی ایران است.

آرامگاه فردوسی در فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر مشهد در شهر توس قرار گرفته است. این بنا با الهام از معماری دوره هخامنشی، توسط هوشنگ سیحون بر پایه طرحی از کریم طاهرزاده طراحی و بازسازی شد. بازسازی و ساخت این بنا در سال ۱۳۴۳ به دستور انجمن آثار ملی آغاز شد و در سال ۱۳۴۷ به پایان رسید. این بنای ۹۰۰ متری از ستون، سنگ و کاشی ساخته شده است و در آن از عناصر تزیینی هخامنشی در ستون ها و سر ستون ها استفاده شده است. بر روی ۴ ضلع این آرامگاه نیز اشعاری از حکیم فردوسی نگاشته شده است.

مقبره فردوسی

۳- مجموعه کوهسنگی

دومین پارک بزرگ مشهد بعد از پارک ملت مجموعه کوهسنگی است که در لیست جاذبه های مشهد قرار می گیرد و در جنوب غربی این شهر نیز واقع است. پارک کوهسنگی در حاشیه کوه ‌هایی مرتفع ایجاد شده و از قدیمی ‌ترین روستاهای مشهد است. این منطقه یکی از محبوب ترین تفریحگاه های شهر مشهد است و دارای شهر بسیاری است چرا که یکی از شاهان ایران به شاه عباس در این منطقه تاج گذاری کرده است. این پارک تلفیقی از آب، سنگ و سرسبزی و نور است. ساختمان موزه‌ بزرگ خراسان، با الگوبرداری از معماری کاخ کلات نادر، جلوه زیبایی به این مجموعه داده است.

مجموعه کوهسنگی

۴-


 

دیگر بنای ارزشمند و تاریخی که در این شهر وجود دارد آرامگاه نادرشاه افشار است که به عنوان یادبودی از گذشتگان ایران در لیست جاذبه های مشهد قرار دارد. نادرشاه افشار در هنگام حیات خود دستور داد تا آرامگاهی کوچک در بالای خیابان مشهد ساخته شود. این بنای جدید که در محل فعلی آرامگاه وی قرار داشت، مدتی بر پا بود تا این که انجمن آثار ملی ایران در سال ۱۳۳۵ خورشیدی درصدد بر آمد آرامگاهی مناسب برای وی در همان محل مقبره قوام‌السلطنه احداث کند. مدت زمانی که ساخت آن به طول انجامید از سال ۱۳۳۶ تا ۱۳۴۲ ادامه داشت.

آرامگاه نادرشاه افشار

۵- پارک طبیعی هفت حوض  

مشهد را اکثر افراد به حرم امام رضا (ع) می شناسند اما غافل از این که این شهر پر از جاذبه های گردشگری است که هر کدام می توانند به عنوان یک قطب گردشگری در این شهر تبدیل شوند. پارک طبیعی هفت حوض نیز یکی از همین جاذبه های مشهد است است که در دل کوه های خلج جای گرفته است. این منطقه در ۷ کیلومتری مشهد قرار دارد و دارای هفت حوض می باشد.

به منظور دسترسی به این منطقه بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج و طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده، به یک دوراهی می‌رسید. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ را ادامه دهید تا به میدانی برسید. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید باید بعد از رسیدن به این میدان اتومبیلتان را پارک کنید و حدود ۲ کیلومتر از مسیر را پیاده طی کنید تا به «هفت حوض» برسید.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید ..!

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 1128 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 19:16

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین کاظمی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: سیاست وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید، عدالت آموزشی است تا همه ی دانش‌آموزان بتوانند از امکانات مناسب بهره مند باشند.


وی افزود: جشنواره علمی جابر بن حیان بر احیای تفکر، اندیشه و توانایی در حوزه علمی آموزش‌ و پرورش تمرکز دارد.


کاظمی تصریح کرد: این جشنواره‌ها از جنس تفکر و اعتماد به‌ نفس است که در کنار دیگر مقوله‌های آموزشی گفت‌ و گو را نیز به دانش‌آموزان می‌آموزد و اعتماد به ‌نفس‌ لازم را در آن‌ها به وجود می‌آورد.


وی یادآورشد: رقابت 3 هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی شهرستان زرند در مرحله آموزشگاهی، برای حضور در مرحله استانی جشنواره جابربن حیان بیانگر موفقیت این جشنواره در هدف گذاری مبتنی بر شور، شوق و ایجاد انگیزه علمی در دانش آموزان است.


حسین محمدی ، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز گفت: در طرح جابربن حیان تعداد 62 آموزشگاه ابتدایی با شرکت 3 هزار نفر دانش آموز در قالب 812 طرح در مراحل آموزشگاهی، در سال تحصیلی 96، 95 برگزار شد که از این تعداد 400 طرح به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.


وی افزود: در مرحله قطبی شهرستان های زرند، راور، کوهبنان، ماهان، ناحیه 2 کرمان و چترود پس از راه یابی به مرحله استانی به عنوان برگزیده کشور انتخاب شدند.

منبع : yjc

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 911 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:55

Sampling Techniques for Mode Musicians مجموعه آموزشی جدید، کارامد و فوق العاده بی نظیر از آموزش تکنیک های سمپل گیری کمپانی groove3 است که همین چند دقیقه پیش در ادیوز عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار آن را حضورتان معرفی کنیم! با استفاده از مجموعه آموزشی Sampling Techniques for Mode Musicians قدم در دنیایی پر رمز و راز سمپل و نمونه برداری بگذارید، معماهای دشوار و منحصر به فرد سمپل گیری را حل کنید! همیشه در ذهنمان سوالات گسترده و پیچیده ای بوده که سمپل چیست؟ چگونه از یک سمپلر استفاده کنیم؟ چگونه از سازهای موسیقی باکیفیت عالی نمونه گیری کنیم؟ مدرس این دوره آموزشی با شور و شوق فراوان و بعنوان یک طراح و تولیدکننده چگونگی ساخت، ارتباط و گرفتن کیفیت عالی را در سمپل گیری توضیح می دهد و مباحثی از قبیل جریان سیگنال صدا، وان شات ها (نت های تک صدا)، Zero Crossing، حلقه نمونه گیری، حلقه پیشرفته، زمان کشش و گلایدهای صدا، بخش فیلتر، انولوپ ها، LFO's، نمونه برداری Round Robin باکیفیت، مولتی سمپلینگ، نمونه گیری گرانول، الحاق و کیفیت سمپل و پاکسازی سمپل ها را به طور کامل به شما آموزش می دهد. این مجموعه اموزشی شامل ۱۶ ویدئو در مدت زمان ۱ ساعت و ۶ دقیقه با کیفیت غیر قابل تصور HD (1080p) می باشد. در ادامه مطلب می توانید قسمتی از دوره های آموزشی Sampling Techniques for Mode Musicians را به صورت اختصاصی از وبسایت بیتستان تماشا کنید.

منبع

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 972 تاريخ : دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت: 14:41

نتخاب ادکلن بر اساس روحیه، پوست، رنگ‌مو و لب

تاریخچه عطر و ادکلن

بین 5 حسی که هر انسانی داراست، نزدیک‌ترین و عاطفی‌ترین رابطه با حافظه را حس بویایی دارد. از همین‌جا تأثیر فوق‌العاده‌ی عطر و ادکلن بر مغز و حافظه‌ی انسان مشخص می‌شود. ادکلن در قرن 14 میلادی پدید آمد و از قرن 16 میلادی و با پیشرفت صنعت شیشه‌سازی به شکل امروزی آن نزدیک‌تر شد و در قرون 17 و 18 میلادی منطقه‌ی Grasseدر فرانسه به عنوان قلب ادکلن در دنیای آن روز درآمد.

ادکلن عصاره‌ای مایع است که بر حسب میزان الکل آن، به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود که عبارتند از:

1- Eau de Parfum 2-Eau de Toilette 3-Eau Fraiche 4-Eau De Clologne

نوع اول، مختص به عطرهای زنانه است که جزو قوی‌ترین و گرانبهاترین آن‌ها نیز می‌باشد و انواع بعدی به ترتیب ماندگاری کمتری دارند.

ادکلن‌های مردانه "آروماتیک" و از جنبه‌ی‌ کمّی خفیف‌ ولی از جنبه‌ی کیفی قاطع‌ هستند و اغلب از رایحه‌ی انواع چوب، ادویه‌جات و میوه ترکیب شده‌اند.

ادکلن‌های زنانه بیشتر از ترکیب متنوع رایحه‌ی گل‌ها و میوه‌ها به‌وجود می‌آیند. آن‌ها گرم، سنگین و هیجان‌زا بوده و ماندگاریشان نیز بیشتر است.

معرفی چند برند از ادکلن ها معتبر برای شما عزیزان:

خرید ادکلن گوچی

ادکلن black xs

خرید ادکلن ch

 

 

در کدام فصل، چه نوع ادکلنی انتخاب کنیم؟

در فصل پاییز و زمستان به خاطر آلودگی‌های ناشی از وسایل گرمازا و وارونه‌گی‌های هوا بهتر است از ادکلن‌هایی با بوی طبیعی و نسبتاً سنگین‌تر استفاده کنید.

در فصل بهار و تابستان لازم است که از ادکلن‌های خفیف‌تر استفاده شود، در غیر این صورت فقط باعث نفس‌تنگی اطرافیانمان خواهیم شد!

بهتر است ادکلن با کدام‌یک از قسمت‌های بدن تماس یابد؟

نقاط گرم‌تر بدن نقاط مناسب‌تری برای ادکلن زدن است، گردن، پشت گوش، مچ دست، روی نبض که حرارت بیشتری دارد و ضربان قلب در آن‌جا احساس می‌شود. در کل،هر قدر تحرک بیشتری داشته باشید بوی بیشتری از ادکلن شما ساطع خواهد شد.

ادکلن را مستقیماً به بدنتان نزنید، یکی از روش‌های قدیمی اما مؤثر، اسپره‌ی کردن به نوک انگشتان و زدن ادکلن به قسمت پشت گوش است.

اگر صاحب موهای خشک هستید اسپره کردن مستقیم ادکلن به آن باعث خواهد شد که موهایتان خشک‌تر شود. از این کار پرهیز کنید.

به چه میزان از ادکلن استفاده کنیم؟

 

اگر پوستتان چرب است، مقدار کمتری از ادکلن در هر بار استفاده کنید، زیرا ادکلن در پوست چرب به راحتی رایحه‌ی خود را منتشر می‌کند.

اگر پوست خشکی دارید باید کمی بیشتر ادکلن بزنید، زیرا ماندگاری ادکلن در پوست خشک کم‌تر است.

اگر نوع ادکلن شما از خانواده‌ی ادکلن‌های سنگین  Eau de Parfum باشد (اکثر ادکلن‌های زنانه از این نوع هستند) می‌توانید آن را با فاصله‌ی 10تا 15 سانتی‌متریِ خود به هوا اسپره‌ی کرده و از زیر آن رد شوید، زیرا ماندگاری این نوع از ادکلن زیاد است، ولی در سایر انواع ادکلن‌ها این کار مناسب نیست.

 

ازشما تقاضا میکنیم از برند های عطر و ادکلن فروشگاه شیک فام دیدن فرمایید

 

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 1017 تاريخ : پنجشنبه 1 آذر 1397 ساعت: 23:12

 

 

●گیاه دارویی ترشک

خواص گیاهان دارویی-یکی از گیاهان دارویی ، گیاه ترشک است ،این گیاه در مناطق معتدل كشور ما رویش دارد و از قدیم الایام به عنوان یك سبزی مفید و مؤثر از آن استفاده می شده است. گرچه در رابطه با مسائل غذایی از آن استفاده های فراوانی می شده ؛ ولی اكنون این استفاده كاهش یافته است و در عوض موارد درمانی این گیاه افزایش پیدا كرده و در همه زمینه ها از آن استفاده می شود و هیچگونه عارضه ای ندارد. در میان عشایر مرسوم است كه از دانه های این گیاه استفاده می كنند.

 

طریقه استفاده ی از گیاه دارویی ترشک:

نحوه ی استفاده از گیاه دارویی ترشک، هم به این ترتیب است كه دانه های گیاه ترشک را می كوبند و بعد از مرطوب كردن در محل درد و مفاصل می گذارند و به عنوان مُسَكن از آن استفاده می كنند. گیاه ترشك منبع ویتامین C است. بنابراین كسانی كه كمبود ویتامین C دارند این گیاه می تواند برای آنها منبع ویتامین C باشد. علاوه بر آن، گیاه ترشک دارای آهن و فسفر كافی نیز می باشد. همچنین این گیاه دارویی اشتها آور و تصفیه كننده و هضم كننده بسیار خوبی می باشد و به خاطر خاصیت تصفیه كنندگی اش برای كسانی كه دارای جوشهای موضعی و پوستی هستند بسیار مفید خواهد بود. 

این داروی گیاهی (ترشک)به خاطر داشتن اسید اكسولید نباید زیاد و بطور مداوم مورد مصرف قرار گیرد، زیرا برای مثانه و كلیه می تواند مضر باشد. برای استفاده موضعی از این داروی گیاهی اگر برگ یا دانه ی له شده، پخته شده یا جوشانده آن روی دملها گذاشته شود به راحتی درمان می گردد.

 

● گیاه دارویی مریم گلی

خواص گیاهان دارویی - گیاه مریم گلی گیاهی با قدمت بسیار طولانی است و در حدود ۱٠٠٠ سال پیش به وجود این گیاه دارویی پی برده و از آن استفاده می كرده اند از جمله ابوعلی سینا در كتابهای خود به این گیاه دارویی اشاره كرده و خواص آن را برشمرده و تأكید بر مصرف آن كرده است.

این گیاه دارویی ضد درد، آرامش بخش و برای كاهش قند خون استفاده می شود. این گیاه دارویی (مریم گلی)در تمام مناطق معتدله رویش دارد. گلهای سفید زیبایی می دهد، بصورت خوشه ای است و جزء گیاهان معطر و خوشبو است كه طعم بسیار تلخی دارد.

این گیاه دارویی آرام بخش و مقوی اعصاب است. همچنین یك داروی ضد عفونی كننده بسیار قوی است. اگر از جوشانده این گیاه بصورت قرقره استفاده شود، جوشهای داخل دهان و بعضاً آفت دهان را درمان می كند.

همچنین برای زخمهایی كه بر اثر واریس به وجود می آید بسیار مؤثر است.در آنژیم و انواع گلو درد نیز از این گیاه استفاده می شود. از جوشانده این گیاه برای ضماد و جوشهای بدن استفاده می شود. جوشانده غلیظ این گیاه اگر با آب مخلوط شود برای دردهای مفصلی، رماتیسم و حتی راشیتیسم كودكان بسیار مفید و مؤثر است.

 

● گیاه دارویی سریش

خواص گیاهان دارویی- مورد استفاده گیاه سریش بیشتر بدلیل چسبنده بودنش است. البته این گیاه علاوه بر این، كاربرد درمانی هم دارد. از دانه های این گیاه، روغنی گرفته می شود كه در بعضی از تصلبهای شریانی مورد استفاده قرار می گیرد. از برگهای این گیاه به عنوان سبزی خوردنی و از ریشه های این گیاه كه به صورت غدد پنجه ای است به عنوان چسب استفاده می شود.

ریشه این گیاه دارویی (سریش) گرم و خشک است و برای یرقان، ناراحتیهای كبدی، خشونت حلق و ناراحتیهای معده از آن استفاده می كنند. ریشه این گیاه را می سوزانند و از سوخته آن در جهت واله آور استفاده می كنند.

از ریشه این گیاه دارویی (سریش)جوشانده غلیظی درست می كنند كه برای درمان جوشها بسیار مفید می باشد زیرا خاصیت ضدعفونی كننده دارد.این گیاه در نواحی كوهستانی و مرتفع می روید و فصل گل دهی آن از اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط خرداد است.

 

● گیاه دارویی گل گاو زبان

خواص گیاهان دارویی- یکی دیگر از گیاهان دارویی گیاه گل گاوزبان است.این گیاه در حال حاضر هم به صورت صنعتی كشت می شود و هم به صورت خودرو در طبیعت وجود دارد و یكی از گیاهان مفید و مؤثر برای بعضی از بیماریهاست.

 

-مصارف دارویی گیاه گل گاو زبان بصورت محلی بدین صورت است كه گلهای آبی این گیاه را خشك كرده و دم كرده ی آن را مورد استفاده قرار می دهند. در سرماخوردگی به عنوان معرق و افزایش دهنده فشار خون مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین این گیاه خاصیت آرام بخشی نیز دارد.

-گیاه گل گاوزبان ،اگر با دو گیاه دیگر مثل سنبله تیو و لیمو امانی دم کرده و خورده شود، برای خانمهای حامله بسیار مفید و تقویت كننده است.

-این گیاه در مورد بیماریهای دستگاه تنفسی و حتی در رابطه با برونشیت، سرفه، زكام و آبریزش بینی می تواند داروی مؤثری باشد.

-این گیاه دارویی (گل گاو زبان)همچنین ادرارآور و معرق است لذا برای كلیه، مثانه و بطور كلی برای مجاری ادراری داروی مفیدی است.

-این گیاه دارویی باعث كاهش تب می شود و در تمام موارد تب مثل سرخك، مخملك، آبله، كهیر و تبهای دیگر می تواند مفید باشد.

این گیاه در تمام مناطق رویش دارد و دارای چندین گونه است و فصل گل دهی این گیاه از اواسط اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه است.

 

● گیاه دارویی جوشیر (جاشیر)

خواص گیاهان دارویی- جوشیر صمغی است كه از گیاهی به همین نام گرفته می شود.

 

-این گیاه یكی از داروهایی است كه برای بیماریهای كلیوی استفاده می شود. ادرار آور است و حتی در مواردی بند آمده ها را باز می كند و قطره قطره ادرار كردن كه از مشكلات مجاری ادراری است توسط این گیاه قابل درمان است و بطور كلی باز كننده ی مجاری ادرار می باشد.

-مقوی سیستم دستگاه عصبی است. برای سرد مزاجها، داروی خوبی است كه در رابطه با لقوه و رعشه استفاده می شود.

-از سرشاخه های این گیاه دارویی به صورت سبزیهای خوراكی استفاده می شود. از كوبیده ی برگ و عصاره آنها برای درمان دندان درد استفاده می شود.

-از عصاره ریشه آن استفاده های صنعتی می شود مثل تهیه مواد آرایشی یا تهیه مُسكِن.

 

 

خواص گیاهان دارویی

خواص گیاهان دارویی

 

-این گیاه مثل بعضی از گیاهان، گیاهی سمی است بنابراین مقدار مصرف، زمان مصرف و دوره درمانی آن باید توسط پزشك تعیین شود.

این گیاه را همراه مرزن جوش استفاده می كنند زیرا مرزن جوش عوارضی را كه این گیاه می تواند بوجود آورد تعدیل كرده یا كاهش می دهد.

 

-این گیاه اصولاً در ارتفاعات رویش دارد و دارای گلهای زرد با ساقه های بلند است.

 

● گیاه دارویی چای كوهی

خواص گیاهان دارویی- این گیاه در مناطق مختلف ایران، دارای اسامی مختلفی است. این گیاه خواص متعددی دارد. بسیار خوش عطر و بو و لذیذ است و می تواند جایگزین خوبی برای چای عصرانه یا ظهر باشد.

-از خواص دارویی این گیاه، مدرد بودن آن است و همین خاصیت برای شستشوی مجرای ادراری (كلیه و مثانه) می باشد.

-این گیاه برای سیستم دستگاه عصبی خاصیت آرام بخش دارد.

-این گیاه در ارتفاعات كم و متوسط رویش دارد و در بیشتر مناطق ایران دیده می شود و فصل رویش آن اواسط اردیبهشت تا اواخر خرداد است.

-همچنین این گیاه از داروهایی است كه باعث سقط جنین در زنان باردار می شود.

 

● گیاه دارویی گل نسترن

خواص گیاهان دارویی- این گیاه به خاطر ظرافت و عطرش به صورت اهلی در خانه ها پرورش پیدا می كند.

گل نسترن از دسته گلهایی است كه موارد درمانی متعددی دارد. خود گل نسترن در عوارض پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. از روغن دانه این گیاه به عنوان شاداب كننده پوست و تقویت كننده پیاز مو استفاده می شود. هم گل این گیاه و هم دانه آن منبع ویتامین C است.

 

-ثمر این گل بعد از ریختنش به صورت گرد و قرمز رنگ پیدا می شود كه اصولاً كاربرد دارویی دارد و بیشتر به صورت دم كرده از آن استفاده می شود. همچنین باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می شود.

-گل دهی این گیاه از اواسط اردیبهشت شروع می شود و تا آخر پائیز ادامه دارد.نحوه استفاده صحیح از آن بدین گونه است كه بعد از چیدن، گلها باید در جای مناسبی خشك شوند تا بو، عطر و خاصیت دارویی آن از بین نرود و اگر قرار است كه بعد از ریختن گلبرگها از دانه این گیاه استفاده شود باید ناخالصی های آن را از بین برد و بصورت خالص مورد استفاده قرار داد.

 

● گیاه دارویی ثعلب

خواص گیاهان دارویی- گیاهی با گلهای آبی واژگون است. از پیازاین گیاه بعد از خشك و پودر كردن برای بستنی سازی استفاده می شود زیرا این گیاه دارای مواد نشاسته ای می باشد.

 

-این گیاه دارویی در موارد ناراحتیهای تنفسی مثل سرفه های شدید و حتی در موارد سیاه سرفه و آسم و تنگی نفس مورد استفاده قرار می گیرد.

 

-گلهای این گیاه نوش خوبی برای زنبور عسل است و با له كردن و خورد كردن گل آن، ماسك خوبی برای صورت تهیه می شود.

-معمولاً محل رویش این گیاه داخل باغها و بیشه هاست و زمان گل دهی آن از اواخر فروردین تا اواخر خرداد است.

-این گیاه پیازی دارد كه پیاز آن مورد استفاده است.

 

گیاه دارویی نعناع

خواص گیاهان دارویی-نعناعی كه به عنوان سبزی خوردن مصرف می كنیم با نعناعی كه به صورت خودرو در كوه می روید متفاوت است. البته از نظر شكل ظاهری تقریباً شبیه هم هستند و از نظر بو، طعم و مزه تقریباً نزدیك به هم هستند ولی از نظر موارد درمانی آنچه كه در كوه می روید غنی تر و مؤثر تر است.

-البته خوردن نعناعی كه پرورش داده می شود و به عنوان سبزی خوردن مورد استفاده قرار می گیرد با غذای روزانه مخصوصاً غذای ظهر توصیه می شود.

 

-در مواردی كه ناراحتیهای معده وجود دارد این نعناع تازه و تمیز نه تنها معده را ناراحت نمی كند بلكه درمان كننده ی ناراحتی معده هم می باشد.

اصولاً اگر ما همراه غذا از سبزیهای تازه به خصوص سبزیهایی كه رویش آنها به صورت خودرو می باشد استفاده كنیم قطعاً نتایج خوبی خواهیم داشت.

 

-نعناع كوهی یا نعناع فِری از نظر كاربرد و خواص از نعناع معمولی كه به صورت كشت استفاده می شود بسیار عالی تر، قوی تر و مؤثرتر است. این داروی گیاهی برای موارد سیستمهای عصبی مثل بیخوابی، كم خوابی و ناراحتیهای شبانه یك داروی موثر است. ضد اضطراب، ضد هیستری و همچنین مقوی معده است و همچنین برطرف كننده ناراحتیهای معده و روده به صورت اعم از گازهای روده و معده و چه ترش كردن و آرغ زدن می باشد.

 

-همچنین این گیاه داروی خوبی برای سكسكه است و با خوردن یك مقدار خشك این دارو سكسكه می تواند مهار و كنترل شود.

این گیاه در دامنه ها و در ارتفاعات متوسط رویش دارد. بو و عطر بسیار نافذی دارد و در كرمهایی كه برای پوست ساخته می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیاه، گلهای ریز و آبی رنگی دارد و قسمتهای مورد استفاده این گیاه، گل، برگ و ساقه آن است.

 

گیاه گل پروانه (گل ارغوانی)

خواص گیاهان دارویی- این گل انواع مختلفی دارد و زیستگاه آن در دشت و كمی هم در ارتفاعات متوسط و پایین است. بوی عطر خوبی دارد و نوش خوبی برای زنبور عسل است.

كاربرد درمانی آن در موارد ناراحتیهای تنفسی به خصوص سرفه و برونشیت و آسم و حتی از نوع ناراحتیهای تنگی نفس می باشد و بازدهی آن بسیار عالی است.

-در خارج از دم كرده و جوشانده ی این گیاه برای شستشو استفاده می شود.

 

-این گیاه می تواند جراحات و زخمهای سطحی را درمان كند و به خاطر ماده خوشبو و نعناع مانندی كه مُنتل هست و در آن وجود دارد در موارد سوختگی از این گیاه استفاده می شود.

 

-نوع دیگر گل ارغوانی از نظر درمانی همان خواص را دارد ولی از نظر ظاهر متفاوت است. این گل ضمن اینكه گلهای قرمز و ارغوانی رنگی دارد درون آن گلهای آبی رنگی هم مشاهده می شود كه این گلهای آبی رنگ از داخل گلهای قرمز رنگ بیرون می آید.

منبع : بیتوته

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 961 تاريخ : دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت: 18:07

بسته های اینترنت ایرانسل در سه مدل بسته های اینترنت ثابت، بسته های اینترنت همراه و بسته های ترکیبی به مشترکان ارائه می‌شود. در این مطلب قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته اینترنت ایرانسل را مشاهده می‌کنید.

بسته های اینترنت ایرانسل جزو متنوع‌ترین بسته های اینترنتی در میان اپراتورهای مختلف است. اپراتور دوم ارتباطی کشور یعنی ایرانسل انواع بسته های اینترنت پرسرعت همراه، بسته های اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE)، بسته های ترکیبی اینترنت همراه و ثابت و بسته های ترکیبی اینترنت و مکالمه و پیامک را به مشترکان ارائه می‌دهد. این بسته‌ها از طریق خرید آنلاین از سایت ایرانسل، برنامه کاربردی ایرانسل من و یا کدهای دستوری قابل خریداری هستند. در ادامه با بسته های اینترنت ایرانسل آشنا شده و قیمت و نحوه فعال‌سازی آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

بسته های اینترنت ایرانسل

معرفی بسته های اینترنت ایرانسل (شهریور 97)

بسته های اینترنت همراه ایرانسل

  • اینترنت شبانه از ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده است.
  • تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت همراه برای پیام رسان های داخلی منتخب یعنی جیک و پیک، لنزور، بیسفون، گپ، آی گپ و بله به یک سوم کاهش یافته است.
  • ترافیک ملی شامل وب سایت های منتخب داخلی از جمله گجت نیوز است و شما با خرید هر یک از بسته های اینترنت ایرانسل می‌توانید در زمان مراجعه به وب سایت‌های منتخب از 50 درصد تخفیف در هزینه اینترنت بهره ببرید.
  • هنگامی که بسته اینترنت شما در حال اتمام باشد، از طریق پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر مشترک از مودم استفاده کند و امکان دریافت پیامک را نداشته باشد می‌تواند از شماره‌ی دیگر و یا یک پست الکترونیکی و یا حتی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من برای دریافت پیامک اطلاع‌رسانی استفاده کند. برای انتخاب اپلیکیشن ایرانسل من باید به قسمت تنظیمات در این اپلیکیشن مراجعه کنید.
  • بسته های هفتگی و ماهانه را می‌توانید با قابلیت تمدید خودکار از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد #5*555* خریداری کنید. بسته های حساب چند کاربره قابلیت تمدید خودکار ندارند. برای غیر فعال‌سازی تمدید خودکار نیز می‌توانید به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده و یا کد #9*5*555* را از خط خود شماره‌گیری کنید.
  • بسته های اینترنت ایرانسل که از طریق وب سایت و یا با شماره‌گیری #7* خریداری می‌شوند قابلیت تمدید خودکار ندارند.
  • بسته‌های کمتر از 1 گیگابایت، زمانی به طور خودکار تمدید می‌شوند که زمان انقضای بسته به پایان رسیده باشد.
  • بسته‌های 1 گیگابایتی و بیشتر از آن زمانی به طور خودکار تمدید می‌شوند که باقی‌مانده حجم بسته به 50 مگابایت برسد و یا زمان انقضای بسته به پایان رسیده باشد.
  • اگر یک بسته را بیش از یک بار با قابلیت تمدید خودکار بخرید، این قابلیت فقط روی آخرین بسته خریداری شده اعمال می‌شود.
  • فقط بسته‌های هفتگی، 15 روزه و ماهانه از قابلیت تمدید خودکار برخوردارند.
  • تاریخ شروع استفاده از هر بسته‌ی خریداری شده معادل تاریخ خرید بسته خواهد بود، حتی اگر بیش از یک بسته خریداری شود.
  • در صورت خرید بیش از یک بسته، اولویت استفاده با بسته‌ای خواهد بود که تاریخ انقضای نزدیک‌تری دارد. به طور کلی، بسته های اینترنت همراه ایرانسل با این اولویت مصرف خواهند شد: 1. بسته های هدیه 2. بسته های شبانه 3. بسته های چند کاربره 4. بسته های روزانه
  • در صورت خرید بسته‌های روزانه + شبانه، از ساعت 2 تا 8 صبح، اولویت استفاده با بسته شبانه خوهد بود و در صورت اتمام حجم شبانه، از حجم روزانه کسر خواهد شد.
  • طبق مصوبه اخیر بانک مرکزی مبنی بر محدودیت انجام تراکنش‌های مالی زیر 2 هزار تومان از طریق کدهای دستوری، برای خرید بسته های اینترنت کمتر از این مبلغ، قبل از سفارش بسته از وجود اعتبار کافی در حسابتان اطمینان حاصل کنید و یا موجودی حساب اصلی خود را با خرید شارژ افزایش دهید.

بسته های اینترنت ایرانسل

بسته های اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) ایرانسل

  • هزینه بسته های زیر بدون در نظر گرفتن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است.
  • در صورت تمایل به فعال سازی بسته های TD-LTE با کد دستوری، از یک سیم کارت اعتباری ایرانسل استفاده کنید. با این روش، هزینه بسته از سیم کارت اعتباری کسر و حجم آن در حساب اینترنت ثابت شما منظور می‌شود.
  • اعتبار بسته های اینترنت اولیه از تاریخ اولین استفاده محاسبه خواهد شد. صرف‌نظر از این که از قسمت روزانه بسته استفاده کرده باشید یا شبانه، اعتبار هر دو بخش بسته به طور همزمان با اولین استفاده و در یک تاریخ به پایان خواهد رسید.
  • شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، پیامک یا پست الکترونیکی، پیام‌های اطلاع‌رسانی درباره سرویس اینترنت ثابت را دریافت کنید. با مراجعه به صفحه سرویس اطلاع‌رسانی اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت در سایت ایرانسل با نحوه فعال‌سازی سرویس اطلاع‌رسانی آشنا شوید.
  • در صورت خرید هر یک از بسته های اینترنت ثابت ایرانسل می‌توانید در زمان مراجعه به وب سایت های منتخب داخلی از 50 درصد تخفیف در هزینه اینترنت بهره‌مند شوید.
  • تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت همراه برای پیام رسان های داخلی منتخب به یک سوم کاهش یافته است.
  • اینترنت شبانه از ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده است.
  • بسته های اینترنت نامحدود با در نظر گرفتن خط مشی استفاده منصفانه از حجم نامحدود برخوردار خواهند بود.
  • طبق خط مشی استفاده منصفانه در صورت استفاده بیش از سقف استفاده منصفانه، حداکثر سرعت اینترنت شما به 256 کیلوبیت بر ثانیه کاهش پیدا می‌کند. سقف استفاده منصفانه برای بسته های مختلف عبارت است از:

1. بسته تا 512 کیلوبیت بر ثانیه ماهانه 10 گیگابایت

2. بسته تا 1 مگابیت بر ثانیه ماهانه 15 گیگابایت

3. بسته تا 2 مگابیت بر ثانیه ماهانه 20 گیگابایت

4. بسته تا 4 مگابیت بر ثانیه ماهانه 30 گیگابایت

  • امکان خرید همزمان بیش از یک بسته نامحدود وجود ندارد.
  • اگر در حساب خود بسته حجمی دارید، پس از پایان آن برای خرید بسته های اینترنت نامحدود اقدام کنید. در زمان خرید همزمان بسته های اینترنت نامحدود و حجمی، صرف نظر از تاریخ پایان بسته، ابتدا بسته های حجمی و سپس بسته های اینترنت نامحدود مصرف می‌شوند. همچنین تاریخ شروع بسته از زمان خرید در نظر گرفته خواهد شد. به این ترتیب، مسئولیت خرید بسته‌های متعدد بر عهده خود مشترک است.
  • تا زمانی که مشترک از بسته حجمی استفاده می‌کند سرعت بدون سقف خواهد بود، اما در زمان استفاده از بسته اینترنت نامحدود، بنا به نوع بسته انتخابی، سرعت بین 512 کیلوبیت تا 4 مگابیت بر ثانیه متفاوت خواهد بود.

بسته های اینترنت ایرانسل

منبع : http://gadgetnews.net/283334/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84/

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 892 تاريخ : دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت: 18:03

بین غول­های بزرگ ساخت گوشی موبایل در دنیا، رقابت عجیبی بر سر تولید گوشی­های هوشمندتر، سریع­تر و ظریف­تر 
 شکل گرفته است که این موضوع به­ مرور زمان تلفن­های همراه را نیز به گجت­های با ارزش­تری تبدیل کرده است. گوشی­های موبایل هر­روز گران­تر می­شوند و ما هم اطلاعات با ارزش بیشتری را در آن­ها ذخیره می­کنیم. طبق آمار، 45% از کسانی که گوشی هوشمند خریداری می­کنند در هفته­های اول استفاده آن را روی زمین می­اندازند و گوشی آن­ها دچار خط­ و ­خش و آسیب­­های جدی می­شود. به همین دلیل اهمیت خرید انواع محافظ گوشی مانند انواع قاب گوشی و کاور موبایل بیش از پیش ضروری شده است.

هزاران مدل از انواع گارد گوشی و کاو موبایل در سراسر دنیا وجود دارد که شاید بیشترین تنوع را در حوزه لوازم جانبی موبایل ایجاد می­کنند. اما برای خرید قاب مناسب برای موبایل به چه نکاتی باید توجه کنیم و اساسا علت اصلی خرید قاب گوشی چیست؟ 

 

 

علت اصلی خرید قاب گوشی محافظت از گوشی است

انواع گارد گوشی و کاور موبایل با قیمت­های متفاوتی در بازار موجود است اما میانگین قیمت آنها حدود 40.000 تومان برای قاب گوشی سامسونگ، هواوی، شیائومی و حدود 60.000 تومان برای انواع گوشی­های اپل است. گارد گوشی مانند بیمه ای است که برای خودرو یا خانه خودتون تهیه می­کنید. هر آدم عاقلی ترجیح می­دهد که با اندکی هزینه در حدود چند­ ­ده هزار تومان، اسمارت فون گران قیمت خود را در برابر آسیب­های ناشی از به زمین افتادن و خط و خش بیمه کند. همچنین بسیاری از افراد مانند ورزشکارانی که با آب سروکار دارند، قاب و کاور گوشی ضد آب تهیه می کنند یا طبیعت­گردان و کسانی که کوهنوردی می­کنند، ترجیح می دهند قاب­های بسیار محکم و ضد ضربه داشته باشند. برای مطالعه بیشتر در این رابطه میتوانید به این مقاله مراجعه کنید.

 

 

حفظ استایل و زیبایی با مدل های جدید قاب گوشی

قاب گوشی در طرح و رنگ های بسیار گوناگونی تولید میشود. بعضی از  قاب­های موبایل که مد می­شوند و همه جا آن ها را می­بینید، آن قدر وسوسه کننده و زیبا هستند که شاید به خاطر آن­ها حاضر باشید در صورتی که از نظر محافظت از گوشی، کارایی خوبی نداشته باشند هم آن­ها را خریداری کنید. حتی برخی افراد رنگ کاور موبایل خودشون را با رنگ لباسشون ست می­کنند و در روزها و مناسبت­های خاص از یک مدل گارد گوشی استفاده میکنند. مثلا قاب­های سیلیکونی یا قاب­های گوشی فانتزی، تنوع رنگ بسیار بالا و جذابی دارند که البته بعضی از آن­ها هم، بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. کسانی هم که پوشش مجلسی یا کلاسیک دارند می­توانند از انواع قاب­های چرمی استفاده کنند.


 

انواع قاب گوشی موجود در بازار ایران چیست ؟

معمولا در بازار ایران قاب­های گوشی را بر اساس جنس یا طرح اسم گذاری می­کنند اما به صورت کلی به دو دسته قاب­های نرم و قاب­های سخت، تقسیم بندی می­شوند که بیشتر افراد از قاب­های نرم و ژله ای استفاده می­کنند :

·         قاب گوشی ژله ای 

·         قاب گوشی چرمی

·         قاب گوشی طرح دار

·         قاب گوشی سیلیکونی

·         قاب گوشی آکواریومی

·         قاب گوشی پارچه ای

·         قاب گوشی خزدار

·         قاب گوشی فلزی

·         قاب گوشی ضد آب

·         قاب گوشی آینه ای و ...

کاور گوشی از نظر کارایی و یا استایل دسته­بندی­های دیگری مثل کیف گوشی، فیلپ کاور، بک کاور گوشی و ... نیز دارد.

به صورت کلی در نظر داشته باشید که اگر جنس بدنه گوشی شما فلزی یا پلاستیک خیلی سخت می­باشد، حتما از قاب های نرم و ژله ای استفاده کنید تا در اثر تعویض یا جابجایی قاب، بدنه گوشی شما خط و خش نیافتد. همچنین اگر جنس بدنه گوشی شما فلزی نیست یا از پلاستیک خیلی سخت ساخته نشده، می­توانید از قاب های محکم و فلزی استفاده کنید.

البته در نظر داشته باشید که قاب موبایل باید حتما روی گوشی، اصطلاحا فیت شود و گوشی آزادانه درون قاب حرکت نکند، در غیر این صورت حرکت گوشی درون قاب به مرور ساییدگی­هایی را روی بدنه ایجاد می­کند و باعث آسیب رسیدن به گوشی شما می­شود.

 

چرا قاب  موبایل  پرطرفدار شده‌ است؟

اگر نگاهی به تاریخچه‌ی گوشی‌های همراه بیندازیم، به قدرت شرکت نوکیا در سال‌های نه‌چندان دور می‌رسیم. گوشی‌های این شرکت دوام بسیار زیادی داشتند و هنگام اصابت به زمین، بدنه‌ی گوشی برای محافظت از قطعات داخلی آن، جدا می‌شد. اما گوشی‌های هوشمند امروزی کمی پیچیده‌تر از آن‌ها هستند و نمی‌توان طراحی گذشته را بر روی آن‌ها پیدا کرد. موبایل های امروزی دارای قطعات مختلفی هستند و یک ضربه‌ی ساده می‌تواند به راحتی یکی از این قطعات را دچار مشکل کند. بنابراین، به نظر می‌رسد استفاده از قاب موبایل می‌تواند در محافظت از گوشی‌ها نقش پررنگی را ایفا کند.

در کنار تمامی این موارد، معمولا ضربات وارد شده به موبایل جزو موارد گارانتی به حساب نمی‌آیند. بنابراین در صورتی که گوشی شما توسط ضربه آسیب دید، احتمالا شرکت گارانتی کننده، از تعویض قطعه‌ی گوشی خودداری خواهد کرد. در نتیجه، قاب موبایل می‌تواند نقش یک گارانتی بسیار معتبر را برای شما داشته باشد تا در مواقع برخورد به زمین، از قطعات گوشی‌هوشمند به بهترین شکل ممکن مراقبت کند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قاب‌ گوشی با کیفیت بالا خریداری می‌کنید اما از قیمت نه‌چندان ارزان آن ناراضی هستید،‌ این را هم در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شما به مراتب بالاتر از قیمت قاب موبایل است. بنابراین با هزینه‌ای نه‌چندان زیاد، می‌توانید از خسارت بسیار بیشتری جلوگیری کنید. کافی است نگاهی به قیمت گوشی های هواوی جدید و قاب گوشی هواوی بیاندازید.

 

از کدام سایت قاب گوشی خریداری کنیم؟

باید به فکر نیاز خودتون باشید و بر اساس آن بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای خرید اینترنتی قاب گوشی یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید، تجربه خرید لذت بخش مشتریان قبلی است که موارد زیر می­تواند در آن موثر باشد :

·         تنوع محصول بسیار بالا

·         موجود بودن محصولات

·         پشتیبانی آنلاین دائم و کارآمد

·         به روز بودن

·         قابل اعتماد بودن 

·         ارسال سریع به سراسر ایران

·         سادگی سایت و امکان پیدا کردن قاب­های دلخواه

طبیعی هست که فروشگاه­های اینترنتی که به صورت تخصصی روی یک موضوع کار می­کنند، کیفیت محصول و خدمات آن ها در آن حوزه به مراتب از بزرگترین فروشگاه­های اینترنتی هم بالاتره. یکی از سایت­هایی که به احتمال زیاد توجه شما را نیز جلب می­کند، فروشگاه اینترنتی نشت آپ است که تقریبا تمام مدل­های گوشی موجود در بازار ایران را در دسته بندی­های خودش قرارداده و به علت حضور فیزیکی آن ها در بازار بزرگ عمده فروشی لوازم جانبی تهران، تنوع محصول بالایی دارد. حتی اگر در سایت قاب موبایل مورد نظرتون را پیدا نکردید از طریق پشتیبانی آنلاین می­توانید برای گوشی خودتون درخواست موجودی قاب کنید تا به صورت اختصاصی شما را راهنمایی کنند.

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 1179 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 20:40

وقتی در شهر ابوظبی به گردش می‌پردازید، قیمت تاکسی، غذا و حتی کوچک‌ترین وسایل مورد نیاز سرسام‌آور است. ولی سفر به دبی همیشه اینطور نیست.

دبی مقصد گردشگران زیادی در کل جهان است. «مت ­نومادیک»، (Matt Nomadic) هم به دبی سفر کرده و راهکارهایی برای کاهش هزینه‌ی سفر به دبی و البته ۹ کار هیجان‌انگیز در دبی را به اشتراک گذاشته است. داستان سفر به دبی را از قول خود مت بخوانید.

شایعات در مورد سفر به دبی درست و هزینه‌ها بسیار بالا بود. البته باید توجه داشت که مانند بسیاری از مقاصد گردشگری جهان، به جز برمودا، روش‌های زیادی برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد. در دبی مجبور نیستید الزاما خیلی پول خرج کنید، البته اگر هوشیار باشید و به دام سودجویان نیفتید. مانند بسیاری از شهرهای گردشگری و بزرگ جهان، مردم محلی راه و روش گرفتن پول از گردشگران را با انواع حقه‌ها یاد گرفته‌اند.

دبی

استفاده از «گروپ‌آن» (Groupon)

از «گروپ‌آن» (Groupon) استفاده کنید. سایت گروپ‌آن در دبی بسیار عظیم است و اگر در آن خوب جستجو کنید، می‌توانید تخفیفات مناسبی پیدا کنید و به صورت آنلاین هزینه‌ها را پرداخت کنید، پس اگر کاری برای انجام در ذهن دارید، حتما ابتدا به سایت گروپ‌آن سر بزنید.

«اینترترینر» (Entertainer) بخرید

اینترترینر مجله‌ای است که در بسیاری از کشور‌ها (حتی مالدیو) چاپ می‌شود و تخفیفات زیادی برای رستوران‎‌ها، هتل‌ها و حتی مقاصد گردشگری و تفریحی دارد. در امارت، تمام مردم محلی این مجله را می‌شناسند و از تخفیفات آن خبر دارند. می‌توانید از تخفیفات آن کپی تهیه کرده و وقتی به دبی رفتید در رستوران‌ها یا سوپر‌مارکت‌ها این برگه را نشان دهید یا از نرم‌افزار آنلاین آن استفاده کنید. نصب این نرم‌افزار ۱۲۱ دلار (۴۸۰,۰۰۰ تومان) هزینه دارد.

از میان‌وعده‌های ارزان قیمت استفاده کنید

دبی

صرف میان‌وعده در دبی بین مردم محلی رواج دارد و بسیار جالب است. هر جمعه، مردم محلی به بوفه‌هایی که میان‌وعده‌هایی با تنوع غذایی و نوشیدنی زیاد دارد، می‌روند. در بعضی از مکان‌ها این میان‌وعده‌ها نیز گران هستند و هزینه‌ای حدود ۱۹۰ دلار (۸۰۰,۰۰۰ تومان) دارند، پس شناختن محل مناسب برای میان‌وعده مهم است.

در خیابان «تنت»، (Tenth) می‌توانید از تنوع غذا و نوشیدنی با هزینه‌ای کم لذت ببرید (در رستوران‌های این خیابان می‌توان چندین بار سفارش داد). «راک باتم»، (Rock Bottom) و «وکسی اکاننر»، (Waxy O’Conners) نیز محل‌هایی ارزان قیمت برای تهیه‌ی غذا هستند.

برای شناختن رستوران‌های مناسب می‌توان از مردمی که در سایت راهنما، (Couchsurfing) هستند هم سوال کرد. این سایت در دبی بسیار فعال است.

به تورهای شادی ملحق شوید

هزینه‌ی غذا و نوشیدنی در این تورها بسیار مناسب است. برای آگاهی از این تورها و برنامه‌های تفریحی آن‌ها می‌توانید از مجله‌ی اینترترینر استفاده کنید.

برای ناهار پیتزا میل کنید

در نزدیکی ورودی برج خلیفه و در فود کورت مرکز خرید دوبی مال، رستورانی به نام «دبونیرز»، (Debonairs) وجود دارد که پیتزا و نوشیدنی آن فقط ۴ دلار (۱۶,۰۰۰ تومان) است. پیتزاها کمی کوچک، ولی برای سیر شدن کافی‌ هستند.

در دبی قدیمی غذا بخورید

 از مراکز خرید، هتل‌ها و رستوران‌های شیکی که به شما حس علاء‌الدین بودن می‌دهند، دوری کنید و در دبی قدیمی غذا بخورید. در این محل هزینه‌ی یک وعده‌ی غذایی کمتر از ۸ دلار (۳۰,۰۰۰ تومان) است.

از مترو استفاده کنید

با مترو به هر جایی از دبی، ساحل، فرودگاه و دبی قدیمی می‌توانید بروید و مترو از تاکسی ارزان‌تر است. اگر قصد رفتن به جایی که از ایستگاه مترو دور است را دارید، از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محل مورد نظر تاکسی بگیرید. کرایه‌ی تاکسی در داخل شهر ۱۱ تا ۱۶ دلار (۶۵,۰۰۰ تومان) است.

سکونت‌گاه‌های ارزان را بشناسید

دبی

هتل‌های زیبای دبی بسیار گران هستند و اکثرا در یک ناحیه واقع شده‌اند. از قبل، محل هتل‌های ارزان قیمت را شناسایی کنید و از این هتل‌ها استفاده کنید. از سایت بوکینگ برای انتخاب هتل استفاده کنید. هتل‌های سطح ابتدایی‌تر هزینه‌ای معادل ۵۰ دلار (۲۰۰,۰۰۰ تومان) برای هر شب دارند.

دبی آداب و رسوم و کارهای زیادی برای انجام ندارد. باید به این نکته توجه داشت که دبی، لندن، پاریس  یا هنگ‌کنگ نیست، فقط تعداد محدودی فعالیت در دبی وجود دارد که می‌توان چند روزی را با آن‌ها سرگرم بود. در ادامه تعدادی از کارهای محبوب من را با هم مرور می‌کنیم.

برج خلیفه

می‌توانید با ۲۷ دلار (۱۰۰,۰۰۰ تومان) به طبقه‌ی ۱۲۸ برج خلیفه، بلندترین برج دنیا، بروید. از بلندی برج می‌توانید منظره‌ی شهر و بیابان را تماشا کنید.

مرکز تجاری دبی

این مرکز تجاری به خاطر آکواریوم، پیست اسکی روی یخ، سینما، فروشگاه‌های بزرگ خرید کتاب و کافه‌های زیبا یکی از محبوب‌ترین مراکز تجاری جهان است. این مرکز خرید را باید حتما دید و وقتی آنجا هستید تعداد زیادی از مردم را خواهید دید که فقط در حال چرخیدن در مرکز خرید، صحبت کردن،   نوشیدن قهوه و خواندن کتاب هستند.

مسجد جومیرا

این مسجد زیبا یکی از دو مسجد شهر است که گردشگران اجازه‌ی باردید از آن را دارند. مسجد کوچک است و فقط یک فضای بزرگ دارد ولی هر صبح ساعت ۱۰، توری گردشگری در این محل وجود دارد. این تور هزینه‌ای حدود ۶ دلار (۲۵,۰۰۰ تومان) وصبحانه‌ای کامل و اطلاعات بسیار کلی در مورد اسلام ارائه می‌دهد. برای بازدید کنندگانی که در مورد اسلام اطلاعات زیادی ندارند، این تور بسیار جالب خواهد بود.

جزیره نخل جومیرا

در این جزیره‌ی مشهور به شکل نخل، فروشگاه‌های زیادی در هتل آتلانتیس، پارک آبی و تعداد زیادی رستوران لوکس قرار دارد (این جزیره در شب بسیار خسته‌کننده خواهد بود).

مارینا

مارینا دبی

منطقه‌ی مارینا با ساختمان‌ها بزرگی محاصره شده و ساحل زیبایی برای قدم زدن دارد. از این محل، کشتی‌های لوکس قابل رویت هستند و می‌توان عکس‌های زیبایی از لنگرگاه و منظره‌ی دریا گرفت. در این محل حتما به رستوران «هفت ستون»، (Pier ۷) سر بزنید. این رستوران ۷ طبقه داشته و بر روی آب بنا شده است.

بازار شهر جومیرا

این بازار به سبک علاء‌الدین ساخته شده و چند رستوران باورنکردنی دارد. در وسط این بازار حیاطی زیبا قرار دارد.

موزه‌ی دبی

موزه‌ی دبی، موزه‌ای کوچک است با این حال تعدادی آثار جالب برای بازدید دارد و اطلاعات جالبی در مورد گذشته‌ی فرهنگی دبی و زندگی در بیابان ارائه می‌دهد.

دبی قدیمی

این منطقه در واقع دبی بدون تغییرات جدید است و در گذشته دبی به این شکل بود. مغازه‌های کوچک خیابان‌ها بسیار زیبا هستند و می‌توان ساعت‌ها در این خیابان‌ها جستجو کرد و در زیبایی بی‌نظیرش گم شد. قایقی برای عبور از رودخانه اجاره کنید و به دیدن موزه‌ی دبی بروید. در رستوران‌های این محل غذا بخورید (تعدادی رستوران خوب هندی نیز در این محل موجود است). از موزه‌ی هنر بازدید کنید و دبی را بدون زرق و برق امروزی بشناسید.

بیابان

بیابان دبی

می‌توانید صبح به بیابان بروید و در بیابان بگردید یا شبی را زیر نور ستارگان در بیابان سپری کنید.

لازم نیست که برای رفتن به دبی، حساب بانکی خود را خالی کنید. شاید در نگاه اول به نظر این سفر گران باشد و اگر به هتل‌ها و مراکز تفریحی خاصی بروید، بدون شک اینطور خواهد بود" ولی راه‌های زیادی برای مقرون به صرفه شدن این سفر نیز وجود دارد و به شما پیشنهاد میکنیم تور ارزان دبی سلام پرواز را مشاهده کنید ..!

منبع : کجارو

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 815 تاريخ : جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 14:48

آپارتمان نوساز دو خوابه | شماره یک

 

+ آپارتمان اجاره ای مبله دارای 2 اتاق خواب  که هر اتاق شامل یک تخت خواب دونفره مناسب برای اقامت 6 نفر و حداکثر ظرفیت 10 (شش سرویس خواب اضافه) نفر واقع در اصفهان قابلیت اجاره روزانه، هفتگی یا ماهانه مقرون به صرفه جهت اقامت ارزان در اصفهان

اطلاعات

آپارتمان مبله اجاره ای در اصفهان محدوده خیابان چهارباغ اول جامی 

اجاره به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه

 مکان بسیار شیک و تمیز مناسب برای خانواده برای اسکان در اصفهان با قیمت مناسب با دسترسی سریع به مترو بازار های اصفهان مراکز خرید و اماکن تاریخی همچون سی و سه پل و میدان نقش جهان

جهت اطلاع از قیمت اجاره روزانه با ما در تماس باشید

تلفن رزور: 09134243428

 

امکانات

مساحت کل80 متر
تعداد اتاق2
تعداد تخت4
سرویس خواب اضافی 6 نفر
آشپزخانهدارد
اجاق گازدارد
ظرف و ظروفدارد
سرویس بهداشتیفرنگی و ایرانی
آسانسورندارد طبقه دوم است
سالن پذیراییمتر 45
مبلمان7 نفره
تلویزیون ال سی دی
گیرنده دیجیتالدارد
سیستم سرمایشکولر
سیستم شوفاژ
پارکینگدارد
استعمال دخانیات داخل اقامتگاهمجاز است
ماشین لباسشوییندارد
اتوندارد
سشوارندارد
پتوگلبافت دارد  
بالشتده عدد موجود است
همراه داشتن حیوان خانگیمجاز نیست
آیفون تصویریدارد
یخچالدارد
فرشدارد
فشار آبعالی
پمپ و تانک آبدارد
آب گرمپکیج دارد

لوازم چای

دارد شامل کتری و قوری و فنجان ولیوان

منبع

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 763 تاريخ : سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت: 0:23

 اولین عکس از فیلم سینمایی «دینامیت»

به گزارش سینماپرس، اولین عکس از فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی منتشر شد. تهیه این فیلم سینمایی بر عهده سید ابراهیم عامریان و فیلمنامه آن به طور مشترک توسط حمزه صالحی و شیما محمدبیگی نوشته شده است.

«دینامیت» که مضمون کمدی دارد، دومین همکاری مشترک اطیابی و عامریان بعد از «تگزاس» است.

پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، محسن کیایی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و زیبا کرمعلی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: سید مسعود اطیابی، تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان، مجری طرح: مریم رحیمی، نویسندگان: حمزه صالحی- شیما محمد بیگی، مدیر تولید: حمیدرضا اطیابی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علیازی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: افسانه صمدزاده، مدیر صدابرداری: عباس رستگار پور، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، عکس: حسام الدین اطیابی.

دانلود فیلم دینامیت

 

دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام...
ما را در سایت دانلود اهنگ های جدید و شاد و قدیمی و بیکلام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی بازدید : 696 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 8:22